Toti suntem sefi acum

Cu toate ca vindem la buticul scolii. Si pe bune ca nu as avea nimic cu ea daca nu ar fi "progresat"de la porecla de  "sefa" la atitudinea de sefa. Care dupa ce ca vinde produse la suprapret si face evaziune fiscala la greu, isi trateaza cumparatorii cu dispret, uneori am impresia ca si cu scarba. Cel putin pe mine asa m-ai tratat, "sefa". Sau mizai pe faptul ca alta alternativa nu aveam? Ba aveam. Defapt ce mai conteaza alternativele? Acum oricum nu mai am nevoie nici de tine, nici de mancarea de la magazinul tau, pe care mi-o arunci in scarba.  Dar si restul ar avea alternativa daca chiar ar vrea. Si daca toti ar apela la acea alternativa ar iesi si mai castigati, si tu te-ai schimba, pot sa pariez. Dar poate cu ei nu faci asa. Pentru ca multi te pupa in fund mereu. Da, stiu, eu veneam, cumparam, plecam. Sa-mi fie rusine, nu pot nici sa te idolatrizez, nici sa rad la glumele tale ieftine. Si daca aveam mai mult orgoliu cand trebuia puteam sa-ti spun ca nu mai vreau nimic atunci cand m-ai intrebat "Tu ce vrei ma?", in conditiile in care spusesem de 2 ori ce vreau. Stii ce vreau defapt? As vrea sa inveti la un momentdat ce e respectul. Si sa inveti ca tu vietuiesti si din banii mei pe care ca fraierul ti i-am dat. Adio "sefa". Nu-mi vei lipsi. Ma!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu